Dilan08 bende 33+5 teyim, geçen hafta bugün benimde ağrım oldu baya acılıydı doktora gittik hemen alttan muayene etti ebe açılmam hiç yoktu nts de de hiç problem çıkmadı , biraz enfeksiyon var dedi ayaklarını sıcak tut dediler o kadar , bi adette serum yedim , erken doğum riskim yok herkesin durumu farklı olabilir tabi doktoruna görünmen en iyisi çok geçmiş olsun 🙏