Tüp bebekle 11+2 hamileyim çok az sulu kırmızı kanamam oldu hemen druma gittim şükür ki bebek iyi içeride kanama alanı yok progestan iğnelerini vurdurmaya devam et ve hiç kalkma dedi öylede yapıyorum ama tedirginim aynı durumu yaşayanlar varmı malesef agrım da var adet ağrısı. Tek başına kanama olunca sorun olmuyormuş ama ağrılı olursa düşük olabiliyormuş..10 yıl sonra gelen mucizem inş bırakmaz bizi .. Tecrübelerinize ihtiyacım var..