Tanem0105 ben 0-3 leri uzun kol aldım. 3-6 aylık da sıfır kol elbiseler aldım.
0-3 kıyafetten Bi eksiğimiz kalmadı. 3-6 ya da Bi kaç tulum daha alsam kafi.
Küvet seti, Reflu yatağı, Battaniyeler, nevresim seti, oyun halısı, havlu Bi kaç ufak sey daha tamam.
Büyük eşyalarımız kaldı bebek arabası ni da Yoyko Luxury Travel alicaz bu ay karar verince gerisi geliyor 😁 birde bebek odamız vehalısı perde si kaldı ❣️