Arkadaşlar merhaba kısa bir sorum olcak 13+4 haftalık gebeyim bugüne kadar hiç bulantı şikayeti yaşamadım ama sın 3 4 gündür bulantıdan ölmek üzereyim. Başına böyle bir durum gelen varmı normal mı yoksa sorun mu var bebekte yada bende. Ne yapacağımı şaşırdım.