Fatzek Kızlar ilk gebeliğim . 19haftadayım. Ve yeni haberim oldu. Kaç tane aşı olunuyor ve kaçıncı haftalarda yapılıyor? Geç kalmış olabilirmiyim?? Aşı olmak zorunlumu bide😯😯
Bnarinn Fatzek tetonoz aşısı var geç kalmadın sanırım ya sağlık ocağı na kayıtlı değilmisin rn kötü ordan arıyorlar cünkü bian önce sağlık ocagına git.
[silindi] Fatzek sağlık ocağına kaydını yaptırmadıysan yaptır yani hamile olduğunu bildir. 20.haftalarda başlıyor tetanoz aşısını vurma. Ben 22.haftada vurdurdum 1 ay sonra ikinci dozunu vurdurucam. Geç kalmadınız yani
Selver58 Bende 20. Haftada oldum ilk aşımı 2. Yi 24. Haftamda oldum bitti şuan aşılar zaten tetanoz aşısı