Zeyk SelmaEvla bir çok hamilelin ilaç dokunduğu için damardan dışardan takviye aldığını okudum burada ama ne gibi bir zararı olacak ki?
SelmaEvla Zeyk ilaç değil canım kan damardan. Direk kana başka kan karışacak ya bilememdim😊alan olmuştur illaki inşallah buluruz cevabını
Kubraomer04 Benim de kansızlık cıktı testlerim de doktor hepsi bir arada olan ilaç verdi onu kullanıyorum şuan da
Zeyk SelmaEvla tamam onu dedim bende kan takviyesi dışardan çok alan oluyor. Çünkü kan yapıcı ilaç kullanmayıp kanı çok düşüyor. Haliyle damardan kan takviyesi yapiliyor. Bir zararı olmaz ne olacak
Kubraomer04 SelmaEvla bende daha yeni başladım bakalım faydası olur inşallah kuru üzüm falan fayda etmedi mi canım onları çok yesen onlarda bi tık arttırıyor