Ben hasta olalı 10 gün oldu hala devam ediyor antibiyotik kullanmama rağmen henüz atlatamadım bol bol mandalina yedim boğaz acısı icin pekmez içtim elma kabuklu ıhlamur kaynattım bogazıma boynuma ayağıma vicks sürdüm ne yazık ki hala geçmedi Boğaz acısı varsa beklemeden hastaneye gidin yalnız 🙂