Hanımlar 16+5 haftalık hamileyim. Dün kontrolüm var di çok şükür hersey yolunda ama doktorum bebeğin eşi rahme yakin dedi .Bebek büyüdükçe bu döner henüz küçük zaten dedi.herhangi bir sikinti degil bu dedi ve birlikteliği suan icin yasakladi.ama benim fazla bilgim yoktu sorduğum kişilerde döner eder dedi ama böyle olup dönmeyen var mi? Eşi önde olursa normal doğum olmuyormuş sanirim oyle mi? Hersey basa gelebikir elbet ben sadece merak ettim ?