Glcnazz10 ahahahahhahaha sana şu tuhaf anımı anlatayım :) gebeliğimi 1.5 aylıkken öğrendik. Bu 1.5ay içinde baş ağrısı ve mide bulantısından belki 10 kere acile gitmişizdir. Öyle bir şey ki iki belirti birlikte migreni anımsattı sanırım doktorlara. Nörolojiye git deyip serum,ağrı kesici iğne verip verip gönderdiler eve. Kan tahlili bile yapmadılar :) hayatım boyunca bu kadar fazla ilaç kullanmışlığım yoktur. Bende işte migrenim diye hemen benimsedim karanlıkta yatıyorum,sessizlik istiyorum falan 😂😂 ama başım nasıl patlayacak gibi oluyor her seferinde. Sonradan öğrendik bebeğimizdenmiş. Oturup baş ağrısını çeke çeke geçirdim o 3 ayı