Busr_Akbay 9 uncu haftada kese arkası kanama yaşamıştım, hastanede yattim. Progestan ile atlattık. Ikili taramada bebegin esi asagida dedi progestani hiç kesmedik ayda bir proluton depot ile destekledik. 20nci haftada kanamalarim başladı ve bu durumun epey bir riskli olduğunu öğrendim,hastanede yattim. Suan 24 haftalık olduk ve hala devam ediyor lekelenmeler. Progestan ve haftada bir proluton depot oluyorum. Magnezyum kullaniyorum.Çok dikkatli olmak lazım. Ihmale gelecek bir konu değil elbette yukarı çıkma ihtimali var dilerim bian önce çıkar. Size de cok gecmis olsun.