10+4 hamileyim. 5. Haftadan beri bulantım var sonra kusmaya döndü. Prilam dr kullandım bir hafta falan hafifletti sonra daha çok olarak geri döndü. Zofer kullandım yine kustum. Dün akşam acile gittim bulantı için serum taktılar şimdi yine kustum. Dünden sabahtan beri bişey yemiyorum. Tek başınayım bakacak kimsem yok. Eşim bile yok 😭 doktora gitsem hastaneye mi yatırır napar çok çaresiZim