Allah razı olsun kızlar, Nevşehir’de kendi doktorumuza sonuçları getirdik şimdi. Her şey normal, ekojeni göremiyorum ben , hamileliğini doya doya yaşa, ense kalınlığı normal , boyu kilosu tam olması gerektiği ayda dedi.. yukarda yorum yapan arkadaşın yorumunu okuyunca , bi de bacağını kolunu sordum. Bacakla kol boyu da 20+5 haftalık gösteriyor dedi 🤲 Allahm şükürler olsun. İnşallah bir sıkıntımız yoktur