Ah şu erkek ismii kararsızlığı 🙄 Şuan bizde de var o dert 🤭 7 yaşında bir oğlum var adı Eymen, 25 haftalık hamileyim ve bir oğlum daha olacak biz de Kuzey ve Yaman arasında kaldık 🤷🏻♀️ ama büyük ihtimalle Kuzey olucak hatta kendi kendime de KuzEymen falan diye birleştirdim ikisinin adını 😂😂