Eceveannesi oğlum kilolu olduğu icin sezaryen oldu 38 haftada doğdu kuzum 🥰 7 sene önce 33 haftalarda zayıf dediler normal Doğum olacaktı aslında daha sonra 38 haftada muayene oldum şaşırdık doktor çatın dar dedi 3900 e yakın dedi sezaryen olman gerek dedi öyle oldu şimdi ikinciye hamileyim 15 haftalık bakalım bu nasıl olacak hayırlısı sende takma kafana alır kilo 🙏🙏❤️❤️Zaten haftasına göre zayıf değil iyi