Sevilay_dvc Benim de 32.haftada karın çevresinde gerilik var dediler perinataloji uzmanına sevk etti doktorum. Karın çevresi 10 gün geriden geliyordu. Her hafta düzenli kontrolle 37.haftaya kadar beklemeye çalışacağız ama erken doğum riskin de var hazırlıklı ol demişti doktor. Bu arada muz, kaşar peyniri, süt, bol bol protein yememi tavsiye ettiler. Her hafta düzenli olarak hem özeldeki doktoruma hem de perinatoloji uzmanına kontrole gittim. Şu an 38+4’teyim ve bebeğimin karın çevresi geriliği artık yok. Ölçümleri haftasıyla uyumlu devam ediyor. Gelişim geriliği var diye çok büyük ihtimal sezeryanla alacağız demişti doktor. 37+5’te çatı muayenesi oldum normal doğuma uygun dedi doktorun ve şu an normal doğum için minik prensesin gelmesini bekliyoruz. Demem o ki sakın kendini strese sokma ki bebeğin de stres olmasın. Beslenmene ve bol sıvı tüketmeye dikkat et. Hayırlı doğumlarımız olsun inşAllah☺️