Aminem2020 yazımı tekrar paylaşıyorum.
Aspirin ve ağrı kesici olarak kullanılan Non-steroid antienflamatuar ilaçlar hamileliğin 32-33. haftasından sonra kesilmelidir. Aksi takdirde bebeğin kalbinde bulunan “ductus arteriosus” damarının doğumdan sonra kapanması önleyerek bebekte “doğuştan (konjenital) kalp hastalığı” oluşmasına zemin hazırlayabilir.
bunlar bilimsel araştırma sonucudur.
doktorunuza danışın o sizi neden kullandığı ve ne zaman keseceği konusunda bilgilendirir.