Yel_alpy Hanımlar merhaba şekerimin diyete rağmen çok yüksek seyretmesi sebebiyle yarın sezeryana alınacağım. Bebeğim 36+0 haftalık oluyor tam. Sezeryan hakkında bilgilerinize tavsiyelerinize ihtiyacım var. Birde acaba bu haftalarda doğum yapanlarin bebekleri kuvezde ne kadar kaldılar ?
Monna Yel_alpy Bu bebeğin ciğer gelişimine bağlı . sezaryen olmadığım için tavsiye veremeyeceğim Ama mutlaka yanınızda size yardımcı olacak birilerinin olması lazım en azından ilk bir hafta için. Bir de bebeğiniz küvezde kalırsa sütünüzü vermek için sağmanız gerekiyor pompa almadıysanız temin edin. Allah yardımcınız olsun ama içinizi ferah tutun 36. hafta bitmiş çok erken bir doğum değil
ShrBkr Yel_alpy çevremdeki herkes kuzenlerim olsun eltim olsun zorunlu sezeryan oldular ve 3 gün içinde evin içinde dolaşıp işlerini görmeye başladılar , iyi düşünün yavrunuza kavusucaksiniz , Allah hayırlı doğum nasip etsin🙏
damlac Yel_alpy canım eskisi gibi değil sezeryanlar annem kaç gün kendine gelememiş, kuzenim daha yeni epidural oldu aynı gün kalktı bebeğin altını değiştirdi. Ertesi gün fırıl fırıl dönüyordu korkma. İnşallah çok iyi geçer
Yel_alpy Monna evet aldım süt sağma makinesini çok teşekkür ederim. Hareketim çok kısıtlanır mi acaba diye endişe ediyorum
gamzosgamzos Canim oncelikle gecmis olsun inşaAllah Rabbim sagsaglim kucagina almayi nasip etsin sekerin kaclardaydi acaba benim sekerimde bazen insulin+diyete ragmen dusmuyor 😔
Yel_alpy gamzosgamzos açıklar 100 105 özellik kahvaltı sonrası tokluk 1. Saat 180 in altına düşmüyor. İlk kez bir haftadır 240 ları gördüm. İnsülini baya yukselttigim halde :( halbuki bütün hamileliğim boyunca diyetime çok dikkat ettim 7 kilo aldım sadece ama işe yaramıyor artık
Monna Yel_alpy Artık hiçbir şey eskisi gibi değil arkadaşıma ikinci gün ziyaretine gitmiştim çok iyi görünüyordu. Siz hep iyiyi düşünün 🥰
gamzosgamzos Yel_alpy malesef gebelik sekerinde ne kadar dikkat edersen et yukseliyor bende ayni durumlari yasiyorum o kadar dikkat ediyorumki cok nadirdir kacamak yaptigim benimde acliklar dusmuyor 115 faln ciktigida oluyor toklukta bu ara 160 170 her hafta olcum yapip getiriyorum insulin dozum yukseliyor ama pek ise yaramiyor 2 3 gun bakiyorum dusmus sonra yine yukseliyor 34+4 olduk bizde
Yel_alpy İnşaallah bir yandan bebek kuvezde kalır mı diye korkuyorum bir yandan bir yada iki gün kalırsa toparlarim diyorum. Herkes çok heyecanlı çevremde ben endişe doluyum kendimi kötü hissediyorum böyle olunca
Yel_alpy gamzosgamzos benimde 34 ten sonra iyice kotulesmeye başladı artık kontrol edilemez hale geldi. Tokluklar düşmüyor. Düşünce de yukselmiyor dün gece iki kez 60 şekerle uyandım :(
gamzosgamzos Yel_alpy Rabbim yardımcın olsun canım guzel dusun guzel olsun evladına kavusacaksın çok şükür artık haftasıda çok küçük degil benim arkadasim 36da dogum yapti çok şükür kuveze alinmadi alinsa bile 2 3 gun gozlem amacli alinir bence inşaAllah Rabbim birlikte cikmanizi nasip eder
Yel_alpy Yel_alpy gamzosgamzos İnşaallah öyle olur zaten şeker yüksek gitmeye başladıkça kilo alimi da yavaşladı bebeğin 2570 Gr di dün hayırlısı bakalım çok sağolun destekleriniz için
Yel_alpy İnşaallah öyle olur zaten şeker yüksek gitmeye başladıkça kilo alimi da yavaşladı bebeğin 2570 Gr di dün hayırlısı bakalım çok sağolun destekleriniz için