Asafsmom https://imgyukle.com/i/RYehro https://i.imgyukle.com/2019/11/26/RYehro.jpg 37+6 günlük hamileyim kızlar sancılarım oluyordu ama bişe çıkmıyordu şimdide geldim ama doktorum yok nst çekildim sanki Bi kıpraşma var he ne dersiniz başka doktora görünmek zorunda kaldım oda sağolsun agzında sakız elinde çay 3.200 gr bebeğin baktın doğuruyorsun gel dedi 😡
Kubradem Asafsmom bir tane az çıkmış sadece o da son zamanlarda oluyor canım benim geçen hafta çıktı şuan 38+4üm bu sabah hiç yoktu mesela
Beyzanurlina Asafsmom sancın yok gibi kuzum duzenli deyil hem 36. Haftamda 20 lerdeydı 70 leri görüyodu iniyodu öle cıkmıs senınde