Mervesilamusa34 Kizlar sizinde karniniz ayiniza gore nasil benim karnim diger gebeler gibi buyuk degil normal mi?🥰
Akademisyenanne Mervesilamusa34 34+2’yim. 55’le hamile kaldim. Top gibi bir karnim var. Karindan baska bir yerden kilo almadim. Zayif oldugum icin karnimi gorenler buyuk diyor.
Yasmnglr54 Iç karnin geniştir benimde 32+2yim hic oyle fazla yok erkek oldugu icin daha cok yuvarlak top gibi duruyor yani uzulme kg ne kadar dedi doktor en son peki
Mervesilamusa34 Yasmnglr54 en son galiba 24 haftalikken gittim 620gramdi sanirsam bu arada benimki kiz bebek 🥰
Akademisyenanne Mervesilamusa34 canim ben 68 kiloyum suan😅 doktor 70’te dogurursun dedi. 40 gun var doguma😅 kim görse hic kilo almamissin diyor. Gercekten de her yerin ayni. Sadece karnim buyuk🙈😬Allah’tan biraz boyum var da kurtariyor😬
Mervesilamusa34 Akademisyenanne ya bu cok guzel bi sey aslinda benimde doktorum ickarnimin buyuk oldugunu soyledi ama ister istemez insan bi kaygilaniyor etrafindakilerin karni kocaman seninki normal 🤦♀️😅😅
Akademisyenanne Mervesilamusa34 hic kaygilanma🤗bebegin saglikli olsun da goruntumuz hic onemli degil. O kadar catladim ki harita gibiyim. Napalim yeter ki bebisler iyi olsun🙏🏻