Bizde Cuma günü girdik herşey çok güzeldi çok şükür ama dr baya fotoğraf cekti diyordum bakarken hep organlarını cekmiş ondan da bişey anlaşılmıyor zaten kalp ciğer böbrek vs. 😂oysaki bay bay yapar gibi görüntü vermişti çekti sandım çekmemiş üzüldüm olması gereken bu şekil miydi renkli de değil anlamadım o kadar para verdik bide ☹️