gtitiz23 çok geçmiş olsun geçmişte benimde 3 kez kanamam oldu şükür ki atlattık.. Ama bu ağrılar kafama takılıyor bel karin kasik her an adet olacakmış gibi.Idrar da enfeksiyon vardı ilaç kullanmıştım dr yenilemiş olabilir dedi yarın yine idrar testi yaptıracağım inş bir an önce geçer bu ağrılar..