damlac Kızlar merhaba 13+4 günlük hamileyim. Dün doktora gittim herşey yolunda idi şükür ama sol tarafımda bir kist oluşmuştu. Geçen hafta gittiğimde yoktu. Doktorum da yeni oluşmuş belli ki dedi. Bir önceki yumurtlama döneminden gelmiş olabilir kendiliğinden bile kaybolabilir dedi. Ama ben yine de endişeliyim. Biraz araştırdım ameliyatla alınması gerekir büyürse kanarsa falan diyor korktum açıkcası. Başına gelen olduysa bilgi verebilir mi? Bebeği olumsuz etkiler mi?
elfiikar Benim gebelikle birlikte 4,5 cm vardı solda o kaybolmuş ama şimdi 10+3 te sağ tarafta 3 cm kist çıktı normal aslında gebelik kisti ama ne olur ne olmaz diye iyi kötü huylu olduğunu anlamak için bi tüp kanla tahlil yaptı normal dedi geçer dedi
damlac elfiikar bana tahlil de yapmadı canım ama yeni yapmıştı belki ondan olabilir. Hayırlısı olsun ilk kez oldu gebelikten önce de hiç kistim olmamıştı korktum biraz.