Dmly 1 hafta önce özel hastanede aylık muaynem vardı, doktorumu değiştirmek istiyorum başka doktoru denemek için tekrar gitsem ücret alınır mı acaba? Çünkü özel hastanelerde 10 gün ücretsiz muayene süresi varmış sanırım bu konuda bilgisi olan varmı acaba
defne55 Dmly kendi doktorun olursa kontrol olarak geçiyor ücret almıyorlar başka doktor seçersen onun ilk muaynesi olduğu için gene ücret veriyosun canim
Poncik77 Dmly 10 gün dolmadan başka doktora gidersen 150₺ bi ücret alınır demişlerdi bnA normal ücret 55₺ idi o zamanlar
Karamelek- Dmly kendi doktoruna da gidebilirsin 10 gün dolmadan. Bebeğimi görmek istiyorum de git bnce ben hep öyle yaptım 37+5 oldum bu zmana kadar başından beri hep kontrol hakkımı da kullandım para veriyorum sonuçta niye gitmeyim
Dmly defne55 hadi ya çok üzüldüm şuan 😩 doğuma 3 ay kaldı bu doktordan memnun değilim napcam bilmiyorum valla. ultrasonda doğru düzgün göremedm bebeği ters yattığı için görmek istiyorum diye gitsem böyle bi hakkım var mı sonuçta biraz keyfii olarak gitmiş olcam
defne55 Dmly kendi doktoruna gidersen görürsün ama başka doktor için öyle bi hak tanımazlar canım 1 2 hafta daha bekle öyle değiş doktorunu
Dmly Karamelek- doktor tersliyo ya o yüzden korkuyorum gitmeye. Kalbini dinlemek istiyorum dediğimde bile ne gerek var ben görüyorum attığını diyo
Karamelek- Dmly benim doktorum da tersliyordu canm ama ne derse dedin ben inadına gidiyordum sonra alıştı bsey demedi paşa paşa bakmaya başladı 😁