MelikeAkin Bende 2 aydan sonra demir hapına başladım. Ama 8. Ayda kusma, ishal yapmaya başladı. İshaliniz ve kusmanız varsa kasıklara vuruyor ağrı olarak. Doktorum öyle söyledi bana ve kes bir süre içme dedi öyle düzeldim. Arayıp sorun dilerseniz sizde doktorunuzu içiniz rahatlar.