3 gundur gripal enfeksiyon nedenizle öksürük hapsuruk ateş cekiyorum dun gece cok kotu oldum nefes alamiyodum ates titreme vardi dokturum a gittuk hastanede ozel muayeneye bakıyordu gece gittik bana ilac yazdi guvenle icebilirsin dedi antibiyotik parol ve burun spreyi 12 civariydi ilaclarimi aldim uyudum sabah 5 gibi uyandim vucudumda bazi yerleri kabar kabar di küçük kabarciklar cikmis kaşıntı yapiyoddu esime soyledim hemen belki baska biseden huylandin dedi uyuduk simdi bakiyorum bu kez farkli yerlerde cikmis acaba ilaclar yapabilirmi doktorumda simdi yoktur kesin gece nobet bittiyse ilaclar yaparmi yada bebegede alerji yaparmi 14+4 haftam