Canım ben bebek mağazalarında çalıştım marka vermiym şimdi. Kauçuk emzik güzel evet ama tavsiyeö çocuğu ona alıştırma steril etmesi zor ve sıcak suda şişme oluyor farkına varmazsın çocuğun ağzında büyük olur sıkıntı. Kabul etmez. Kauçuk olduğu için en ufak toz gelip hemen üstüne yapışıyor. Bence silikon al markası pek önemli değil. Ben 5 yıl çalıştım bilgi verdim annelere şimdi sıra kendimde. Silikon damaklı ve uygun br emzik alıp başlıcam. Eğer hiç kabul etmezse pahallı olanlara doğru gidicem öyle denicem.