Deletedmom124 Momyorgun gece yatınca yanıma almıyorum telefon bir ihtiyac artık mecbur gün içerisinde sürekli bizimle
DuyguErdem Momyorgun 7 / 24 telefonlayım 😐 ilk başlarda uyurken wifi yi kapatıp uyuyodum intte baktım zararlı yazıyo doktoruma sordum oda telefonun radyasyonu bebeğe zarar vermez dedi doktorun cevabı daha cazip geldi , devamm😇😁
Deletedmom124 Oguzaysel ay ne güzel bende telefon almayı düşünüyorum canım ne önerirsin iPhone önerme lütfen kesinlikle istemiyorum
Oguzaysel Deletedmom124 bütçene bağlı canım samsung A20s var , A30s var oppo A5 2020 var , A9 2020 var model çok , bütçen ne kadar onu bilmek lazım 😊
Deletedmom124 Oguzaysel bütçede sıkıntı yok canım yeterki düzgün birsey olsun iPhone dan çok çektim a9 eşim kullanıyor çok memnun
Oguzaysel Deletedmom124 bütçede sıkıntı yoksa samsung note 10 al canım üzerine tanımam, ben 5 senedir samsung note 5 kullanıyorum hiç arizalanmadi, eğer bozulursa kesinlikle samsung note dan şaşmam note 10 a gecicem
Deletedmom124 Oguzaysel teşekkür ederim inceleyim bakalım ama ben o kadar uzun süre kullanmıyorum telefonu yılda bir değiştiriyorum 🤗