37+3 uyku diye bişey kalmadı 🙄 yatsam kaburga batmalarından ve kalça ağrısından yatamıyorum. Arada çatı kemiklerim de daha önce yaşamadığım anlık bir ağrı oluyor. Henüz sancılar vs gelmedi. Birde bitek bende mi oluyor bu yarım saat vs otursam kalkarken çok zorlanıyorum sizdede öylemi sanki göbek deliğinden kasığıma doğru ip çekiştiriyorlar ve sızlıyor adım attırmıyor 😞