Kubradem Uyanir uyanmaz karnimda adet ağrısı gibi agri var ara ara belime ve karnimda vuruyor karnım taş gibi oluyor resmen. Midem çok bulanıyor istifra etmek istiyorum ama edemiyorum ve ishal oldum sanırım 🤦♀️ bu durumu yaşayan bilen var mı 😣🤦♀️
Mzyyn_93 Kubradem dogumun yaklasmis canim Allah kolaylik versin insallah insirah suresi oku bol bol Rabbim bir avazda kurtarsin
Heisenberg Kubradem Kaç haftalıksınız? Nst ye bağlandınız mı kontrolde? Son haftalarda yalancı kasılmaların şiddeti baya artıyor
Mira_07 Agrılarının şiddetliğini takip et agrılar beşer yada 10 dk ya inerse şiddeti artarsa nişanen gelirse doguruyoraundur bi avazda doğurursun inşallah
Mira_07 Kubradem bnde tam o gün doğum yapmıştım ondan önceki ilk gün agrılarım başladı 1 gün boyunca . Sonra ertesi günü agrılarım şiddetlendi we sıklaştı. Yani iki gün boyunca cektim sancıları . 3 cü gün sabahtan saat akşam 7 kadar sancı şu bu derken tam 7 de doğurdum yani işk olduğu için çok korkma Eger ilkse 😃 geç olur korkma dediğim gbi agrılarının sıklığını we şiddetini takip et nişanen fln
Kubradem Mzyyn_93 ağrılar çok kısa sürede bi gelip gidiyor daha uzun vadeli hissetmem gerek degilmiydi bi anda 5 dakka 1 e inmez dimi
Kubradem Mira_07 ilk gebeliğim henüz:( herkes e burda akıl verdim ama kendi başına gelince insan bi tuhaf oluyor. 🤦♀️ karnım çok sert ağrı sadece karnimda var şuan:( ve beni rahatsiz edecek kadar
Mzyyn_93 Canim o belli olmuyo inan benim suyum geldi sonra 5 dkk bir siddetli sanci biraz dayaniyim dedim evde olmadi hastaneye zor yetistim bir anca tam aciklik olmus ne oldu ne ara oldu anlamadim
Kubradem EzgiRima bende bugün 38+4tüm şimdi eve geldim nst de ne bi sanci ne biseu ultrasonla bakti rahimde açılmada yok
Jukekam Mira_07 benimde sancılarım başladı sanırım bazen 10 dk bir bazen 20 dk bir bir dakika kadar sürüyor 38+1 olduk
Kubradem Mira_07 şimdi doktordan geldim sanci da çıkmadı karnimdan bakti rahim ağzı hala kapalı bisey yok
Kubradem EzgiRima bekleyeceğiz her zamanki gibi canları ne zaman isterlerse o zaman gelecekler:) her gün o gün doğuracağım diye ev ile uğraşıyorum ama bu veletler evin en dağınık olduğu bizim halsiz olduğumuz zamanda gelecekler 🤦♀️😂😂😂