Kakulimmm benim bugün gittiğim doktor bana 5 bitti dedi öbürlerine kalırsa 4 haftalıktı bugünki doktorum bi hafta geriden söylemiş olabilirler dedi normal 1 haftaya takılma beğenmiyorsan emin değilsen doktorunu değiştir imkanın varsa özelde muayene ol ben o gece özel özel gezdim kadın doğum doktoru yoktu mecbur devlete gittim oda kadın doğumda en iyi hastaneymiş ama gitti bebeğim kurban olurum giderken canımı bile yakmadı . Yarın gtcem insallah parça vs kalmamıştır kanım yarı yarıya düşmüş çok üzüldüm sen sakın uzunt stres yapma rahat ol relax ol