Merhaba. Gebeliğimi 17.haftasından beri 9 Eylül Üniversitesine gidiyordum takip için, çok memnunum ama şöyle bir sıkıntım var. Ben geçen yıl cin2+hpv pozitif teşhisi ile leep operasyonu geçirdim. (rahim ağzındaki kanser öncüsü lezyonlar yakıldı.) o zaman operasyonu yapan doktorum normal doğum yapamazsın demişti. O doktorum hastaneyi bıraktı, bulamıyorum. 9 eylüle ilk gittiğimde asistanlarla bu konuyu konuşmuştum doğum yaklaşınca hocalarla konuşuruz demişlerdi. Şimdi ise bu bizi ilgilendiren bir durum değil, doğumdan sonra hpvye bakılır diyorlar. Hpv normal doğumda bebeğe geçiyormuş diyorum, kanıtlanmış bir şey değil diyorlar. Hocalara yönlendirmiyorlar. Haftam çok ilerde, daha fazla uğraşmak istemiyorum ve özele geçiş yapmak istiyorum sezaryen olmak için. Egepol ya da Karataş hastanesini düşündüm ama bu haftada gittiğimde kabul ederler mi? Bu hastanelere giden var mı? Ya da tavsiye edebileceğiniz hastane veya doktor varsa yardımcı olur musunuz? Çok çok düşük bir ihtimal dahi olsa bebeğime bulaşma riskini asla göze alamam.