Melek_chn Bende 40+2 yim 10 gün önce gittiğimde 1 cm açılma var dedi bugün gittim tekrar kontrole yine 1 cm açılma var fazlası yok 1 hafta daha bekliyelim dedi doktor ama sancı yok sadece karında sertleşme var bu durumu yaşayan var mı 🥺
Betulackln Melek_chn 40+ 4 um 37 de 1cm di bndede sanci falan yok cumaya kadar bekliycez suni vercekler
Kubradem Melek_chn meryem ana otu deneyebilirsin. Ahududu çayı açılmayı arttiriyomus ve tarcın suyu da aynı şekilde
Melek_chn Rabbim yard Betulackln Rabbim yardımcımız olsun inşAllah suni sancıya gerek kalmazda tek sancıda Rabbim yardımcımız olur evlatlarımızı kucağımıza alırız canım🤲
Tubaliya Hurma ye canım bol bol rahimi yumuşatıp açılmayı sağlıyormuş birde Meryem ana otu demeyebilirsin