Bebegimbenim3 SerifeEbrinc yok canim agrim olmuyir .sen de enfeksiyon olabilir bi idrar tahlili yaptır
Ozlem35 Bebegimbenim3 Bende 35+5 aynıyım 😴 çok.uykum.var uhhuuu uhhuuu :(( ama sürekli.wc .... ya birde hiç durmuyor çok.hareketli, acaba senin de öyle mi ?
Bebegimbenim3 Ozlem35 evet canim benim kziimda cok harakelti hele geceleri hic durmuyor.karnim habire yamuluyor o haraket ettikce daha cok baski oluyor alt kisma😔
Ozlem35 Bebegimbenim3 sola yatıyorum aynı, saga yatıyorum aynı ve çok agrım oluyor 2 gündür.suan mesala sola doğru yatıyorum mideme kasiklarima vuruyor ağrı 😔 uyuyamiyorum kesinlikle kıpır kıpır