Bende aynı durumdayım 8 haftalık. Perşembe günü leke geldi. Acile gittim normal dediler genede kendi doktorumu aradılar. Düşük önleyici iğne vurun sabah bana gelsin dedi. Sabah gittik çok değildi benimde ama devam ettiği için hastaneye aldı. Bir gün serum iğne tedavisi uyguladı. Cumartesi günü çıkardı 10 gün rapor verip sürekli dinlenmemi söyledi. Lavabo hariç ayağa kalkma yat dedi.Bide Progestan ilaç verdi onu kullanıyorum.