21 haftalık hamileyim 1 haftadır bebeğin hareketlerini net hissetmeye başladım yalnız önceden sadece sağ tarafımda genelde aynı yerde hissediyordum 2 gündür sol da sağda yani karnımın her yerinde hissediyorum normalmi yani rahim okadar büyümüş olabilir mi ilk gebeliğim