Nefesimmm Kızlar ya 15 16 haftalık gebelikte düşük olsa yada kalbi dursa hemen belirtisi olur mu .hep korkuyorum ben ya hastaneye gidip görünce rahat ediyorum anca iki hafta geçince içim kötü oluyor
Gzdbkgz Ah gel bana sor içimdeki korkuyu cnm aynıyız 😔 hep dua ediyorum insallah sağ Salim alırız yavrularımızı kucağımıza
Nefesimmm Fadiye daha önce kalbi durdu 11 . haftama kadar hiç belirtim olmadı leke gibi bişey geldi öyle anladım meğer 67 haftalıkta durmuş 🙁
BusraEmreYigit İlk haftalarda hareketlerini hissetmediğiniz için öyle oluyor :) zaman geçtikçe hareketlerini hissettikçe rahatlarsınız,alışırsınız.
Nefesimmm BusraEmreYigit ahh inşallah cok hissetmek istiyorum bazen seyirme gibi oluyor baska bişey yok .inşallah her şey cok güzel olur 😍
Fadiye Nefesimmm anladım o halde elinizden geldiğince kontrolde bulunun en azından içiniz de rahat etmiş olur