Tugcemir ben 3sene önce orda doğum yaptım oğlumun doktoru oradan ayrılmış bende şuan 28 haftalik hamileyim gittiğim belli bi doktor yoktu Anadolu ya gittim uğraş hanıma ilgili hatta renkli halini de gösteriyor devamlı gitmeyi isterdim ama hastane pek içime sinmedi eski pek hijyen bulmadım sanırım gene hospital a gideceğim ya Nil hanım olur o orda epeydir var yada Dilek hanım var bi kez ona gitmiştim onu önerebilirim en azından temiz bi hastane