Liyaayseltag Kızlar doğumuma 17 gün var göbek deligimin üzerinde misket kadar Bi büyüklüğündde şişlik var bebeğin bisey simi yoksa benim biseyi mii anlamadım ama dokununca ateş topu gibi sizce ne olabilir yarın Doktora gitcem ama belki başkalarında da oluyodur
Mervezumra Liyaayseltag birileri post paylastokca asagiya kayiyor sizin ki sonra goremeyebilirler ne kadar cok.yorum yaparlarsa diger arkadaslar o kadar cok gorur sorunuzu o yuzden dedim
Liyaayseltag Mervezumra anladım tskr ederim benimde 3 cu hamileyim ama ilk defa böyle bisey yaşıyorum ve yaşayanı duymadım ne olabilirki