Ukalaade Merhaba sanki adet olacakmışım gibi bir hafif sancılar yaşıyorum iki gündür aynı durumu yaşayanlar var mı benim gibi ??
Dilara94 Ukalaade Ben de 36+2 haftalık hamileyim. Benim de ara ara adet olacakmışım gibi ağrım ve belimin alt kısmında normaldekinden daha fazla bir ağrı var bu günlerde.
Tubaaa-91 Ukalaade benimde aynısı belimden girip kaşıklarımla bir adet sancısı şeklinde oluyor bazen 20 dakika da geliyor bazen bir iki dakika sürüp geçiyor nst bağlandım çok minik sancı gözüküyor olabilir dedi doktorum sadece geçmezse gelirsin demişti ben hafif ılık suyla duş alıyorum. Daha rahat oluyorum
Kubraismail61 Ukalaade 35+3 aynı ağrıyı 3 gündür yaşıyorum bugün ebemle konustuk gayet normal dedi korkulacak bir şey yok 😊 rahim kendini doğuma hazırlıyo muş gerçek ağrı belden karına doğru sert bir şekilde girermiş
Hanzadeilknur Bende 36+3 oldum çok şükür aynı belirtiler bendede var kızım olucak kız erken olur diyolar karnım ve bebek aşagı doğru çok kasılıyo bugünde bogazımda yanma var geceleri uykumuz yok zaten inşallah en kısa zamanda saglıkla kucagımıza alırız
Samnur Ukalaade 36+5 benimde sirt agrisi ve bel agrisi oluyor. Arasira kasiklarima vuruyor. Ama duzensiz
Bertug-Tugberk-Mom Bebek hareketleri azalırsa bu ağrıyla beraber, doktorunuzla görüşün. Ben şuan 35+0 da bu sebepten yatışım yapıldı. Nst ile kontrol ediyorlar sürekli ve ciğer geliştirici vurdular nolur nolmaz diye
Meryen Kızlar bendede kaç gündür vsjinal Ağrı var eski dikişlerim agriyir sanki oturamiyirum siskinlik var belimden de çok sancı giriyor nefes alamıyorum sanki 35+5 iz bu arada