MRN-MHR Kaç gundur bayağı kaşıntı vardı bugun de farkettim siğil gibi birşey çıkmış genital bölgemde. İlk doğumum normaldi bu normal olamiucak mı😣 başına gelen oldu mu nasıl kurtuldunuz şu siğillerden bu arada 33 haftalığım
Bilge80 MRN-MHR siğil olduğuna tam eminmisiniz bende siğil sandım ama kıl dönmesiymiş ama siğilse evet normal Doğum yapamıyorsunuz doktorum öyle demişti