Esr36 Bayanlar kaçıncı hafta da nts ye baglandiniz baglandiktan sonra hastaneniz bebek bakim cantasi verdj mi icinde pisik kremi bez olan
Beyzanurlina Esr36 34 de başladım kuzum her hafta nst ye baglanıyorum 2 haftada bır muayne oluyorum ama bana öle bi çanta verilmedi özel hastaneye gidiyorum bide 🤔
Menekseduru Esr36 valla ben 30 dan sonra diye biliyorum ama beni niye 28 de bagladılar anlamış degilim dogrusu
Akademisyenanne Esr36 iki adet gogus pedi, lansinoh gogus ucu kremi (numunelik koymuslardi), Bir adet sleppy bebek bezi, bir adet anne icin depend, iki adet sut saklama poseti, pisik kremi, bir de hamilelik surecini anlatan ufak bir klavuz vardi
momof3 Esr36 33 te,35,36 ve 37 de bağlandım şuna 38+4 üm yarın kontrolüm var yine bağlanacağım 🥰 Evet benim hastanem öyle bir hediye verdi.İçinde bez ıslak mendil pişik kremi göğüs pedi süt poşeti her şey var.
Sema12 Esr36 ben 32.haftama grdm bugun kntrolum war nstye grcem cok heycanli we gerginm sancm cikcak diyee bakalm hayrlisi 😂🤭🤭