Acibadem Mine inan a gidiyorum numarasını verdi istediğini sorabilirsin çekinme diyor ama ben fazla rahatsız etmek istemiyorum. Sagolsun cevap da veriyor. Biraz mesafe koyuyor illa ki ama şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım. Ayda 1 kere muayene oluyorum genelde