Çok geçmiş olsun. Ben de 8 haftalık iken bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Kürtajımı yapan doktor 3 ay ara ver dedi. Başka bi doktora gittim. O da tıpta bekleme diye bişey yok dedi. Bebek düşünüyorsan ara verme dedi. İlk ay zaten ilişki yasaktı. Sonrası korunmadım. 3.ayımda gebe kaldım. Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah.