Nurbanu92 Ben oğlumun hareketlerini artık hissediyorum seyirmeler halinde sizde hissediyor musun ? Nerede olduğunu tahmin edebiliyorum Allahım çok hoş bir duygu isteyen herkese nasip etsin ☺️
Rabiaa59 Nurbanu92 Yaaa çok güzel 😍 bende kızımı hissetmek istiyorum ilk gebeliğim geç hissedermişim 18+3 üz. Sabırsızlıkla bekliyorum o günü 😊🌸
Merve_kucuk Nurbanu92 16+5 günlüğüz oğlumla 😍 ilk hamileliğim olmasına rağmen erken hissettim miniğimin hareketlerini 👩👦
Poncik77 Nurbanu92 büyük baloncuk karnına değiyor gbi mi oluyo 🙂 bende çok sık oluyo artk bu durum bebeğim olduğunu düşünüyorum bnde 🙂
Muhammedim0125 Nurbanu92 karıncalanıyor karnım 😂 kıpırdıyor sanırım gülme tutuyor beni 😂 böyle olunca inş tekmelerini de hissederim
Nurbanu92 Rabiaa59 benimde ilk gebeliğim canım erkek çocukları daha hareketli olurmuş ondan herhalde 😊
Nurbanu92 Poncik77 aynen canım seyirmeler halinde hissediyorum ve ne tarafındaysa ağırlık hissediyorum
Hazalce Nurbanu92 ne güzel ben tam kestiremedim aslında bizim kızımız olucak 🤲1 gün hissediyorum sanki diğer günler bişey yok yanılıyormuyum ki !
Anonimaney Hazalce ilerleyen haftalarda daha net hissedersin her gün canım 17 haftada biraz minikler hala 🤗
mavera Nurbanu92 ben de 17.haftamdayım birkaç gündür net şekilde hep aynı noktada Bi dokunuş gibi hissediyorum ama hafif sağ tarafıma yatınca oluyor daha çok🤷♀️ bakalım tam anlamıyla ne zaman hissedicez sağlıkla gelsin yavruşlarımız
Amy Bende 17+4 haftadayım bende bazen hissediyorum doktorum zayıf olduğum için hissedebileceğim söyledi 😊 çok garip bi duygu tarifsiz
Ylzmeric 17 +5 im bende 16. Haftadan beri hissediyorum ama dün doktor bağırsak hareketidir diyor. Arkadaş ben böyle bi bağırsak hareketi bilmezdim . Yani . Bebek dedikce bağırsak diyorlar 😁