heyner aldim biraz once. birde bir süre bizimle yatsın diye letgodan anne yani babyplus icin anlaştım. heyner besik 650 lira , anne yani babyplus sıfırı 650 anlaştığım kişi 4ay kullanmış 320 lira :) boyle işte. ne mobilya ne pahali seyler. umarim boyle hesaplı giderim :)) kıyafetlerde pek hesaplı degilim acikcasi . carter olmasa bile andywawa hm aliyorum genelde 😄 e bebek kıyafetleri bile pahali geliyor artik