tgbactn canım, benim göğüsler ve karnım üçüncü gebelik olmasına rağmen anlatamam nasıl kaşınıyor kremler sürüyorum yine aynı bazen ağlayasım geliyor vallahi sadece karnım ve göğüslerim özellikle terlediğim zaman daha çok kaşınıyor..çok yoruldum bitsin artık 36 inci haftaya girdim ama geçmiyor sanki.