esintiii 9.haftadayz ve çok merak ediyorum acaba bebeğim hareketlenmeye başlamışmıdır 🤔 17 gün sonra kontrolüm var hareketlerini görürmüyüm acaba 🤔
Tugraninannesi esintiii ilk gebelik lerde geç hareketlenme olabiliyormuş ben 15. Haftada hissetmeye başladım ama 12. Haftada gittiğim de ultrason da görmüştüm hareket ettiğini
Gozde esintiii 9. haftada hareketlenmeye başlıyor. Doktorunun ultrason cihazının kalitesine göre görebilirsin de göremeyebilirsin de. Ben 13te görmüştüm kollar bacaklar oynuyordu 😀
GultenAtk esintiii biz 10 haftalık olduk bugün çok şükür kıpır kıpırdı ilk gebelik sende görürsün inşallah
esintiii Tugraninannesi anladım ay inşallah bende 17 gün sonra gidince görürüm hareketlerini ultrason da 🙏🏻
Gozde esintiii ilk haftalar çok zor geçiyor ama hareketlerini hissetmeye başlayınca daha keyifli olacak senin için 😊
GultenAtk esintiii Evet bugün kontrolümüz vardı kalp atışı ve hareketlerini net birşekilde gördüm çok şükür darısı sana olsun 10+3 bugün herşey yolunda dedi ben görünce çok şaşırdım ama çok güzeldiiii 😊
esintiii GultenAtk sanırım bizde 17 gün sonra 11. Haftada olcaz inşallah bnde görürüm hareketlerini 🙏🏻 Kaç gün sonrasına verdi birdahaki kontrolü?