Merhaba hanımlar iki hafta önce 5kere nst girdm kalp atışları yavaş ve hareketi az diye doktorum en iyisini Görene kadar göndermedi ve en sonunda gece gittim ve iyi çıktı nst. Bugün tekrar girdm yine pek beğenmedi uyuyo olablr daha iyi olablr sonuç orta şeker dedi tekrar cekinmemi istedi. Böyle birşey yaşayan varmı acaba aranızda?