32 haftalığız bizde. Stajyer doktor da kalp atısıjı dinlemek için kasıklarıma ve karnımın üst kısmına bastırdı. Çocugun hangi pozisyonda oldugunu öğrenmek için yapıyorlar. Biraz can acıtıcı ama normal bir prosedürmüş. Bende hastane değiştirince ebeye sordum endişeyle normalmiş:)