Esrbas 35+1 im cokmu kötü bişey bilmiyorum ama dolanmasindan korkuyorum bugunki muayinemde doktorum iş falan yapma kordonu fazla uzun dedi tamam dedim şimdi internetten bakdikca panik oldum benm gibi bebeğinin kordonu uzun olan varmi
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Esrbas Doktorunun dediğini yap. internette çok fazla gereksiz bilgi var.İnterneti at kenara bakma okuma.Haftada bir kontrole gidebilirsin için rahat eder.
Peluskaa Esrbas canım benim net bilgi sahibi değilim ancak evet internetten arastırma cok fazla bilgi kalabalığı oluyor .. doktorun ne derse o bişeyde olmaz allahın izniyle dinlen bol bol iş yapma olur mu 🤗